Pamoka Nr 1

Sveiki visi mokiniai.

Pristatau pirmą pamoką nuotoliniu būdu, kuri yra privaloma.

Mokomoji medžiaga: Bronius Merkys. “Orlaivių konstrukcijos”1345_Merkys_Orlaivų konstruksijos.” parsisiųsti. Turiu popierinį. Labai įdomi. lengvai įsisavinama.

Mokomoji medžiaga: Eduardas Lasauskas. “Skrydžio principai” “Skrydzio_principai” .Parsisiųsti. Super pasirinkimas.

Mokomoji medžiaga: Vytautas Radavičius. Sraigtasparnio aerodinamika”pamoka_nr_1_sparno_profilis. Parsisiųsti. Turiu popierinį. Geriau nebūna.

Pažengusiems: Antanas Žiliukas “Orlaivių konstrukcijų mechanika” .Turiu popierinį. Prašyti vadovo. Sunkiau. Įdomiau.

Darius Ereminas. “Žmogaus galimybės skraidyti”. Turiu popierinį. Padės suprasti: kokioje būsenoje yra skraidantys, saugantys gyvybes, kokius reikalavimus ir iššūkius priima  lakūnai ir priežiūros specialistai. Kokie pokyčiai organizme.  Psichologija, nervų sistema, širdis ir kraujagyslės, regėjimas, bendravimas, miegas ir nuovargis, suvokimas, stresas.LAKŪNAMS. Ypač įdomus ne modeliuotojams, o skrendantiems ir būsimiems skrydžio vadovams:

Nereikia bijoti pateiktos informacijos su formulėmis, mes skaičiavimų neatlikinėsime. Tačiau jei būtų klausimų apie skaičiavimus, prašom, rašykit.

Nemažai bus pateikta informacijos knygoje, bet reikia suprasti, jog ją mes naudojome užsiėmimų metu. Lonžeroną tvirtinome 30% atstumu nuo priekinės briaunos, naudojome nesimetrinį profilį.Ir net tokias sąvokas, kaip “profilio

styga” ar “priekinė briauna”.sparno profilis 150x150 - Pamoka Nr 1 sparno profilis1 150x150 - Pamoka Nr 1 sparno profiliai 150x150 - Pamoka Nr 1 vortex 150x150 - Pamoka Nr 1

sparno geometrijos keitimas 150x150 - Pamoka Nr 1sparno geometrijos keitimas2 150x150 - Pamoka Nr 1

Klausimas į kurį norėsiu atsakymo: kodėl sklandytuvams naudojami nesimetriniai profiliai, o sunkiems krovininiams – stori?

Tas, kuris pirmas pasakys, ką reiškia “Jėzaus veržlė” sraigtasparnyje, gauna be eilės 2m deprono.

Knygoje kalba eina apie sraigtasparnio sraigtą, tačiau sąvokos ir dėsniai tinka lėktuvo sparnui.

Kadangi labai svarbu, jog sparno profilis turėtų kuo aukštesnę aerodinaminę kokybę. Tai reiškia, jog sparnas turėdamas didesnę keliamąją galią, mažą pasipriešinimą, tam tikrą atakos kampą, glotnumą leidžia taupyti akumuliatorius ir nuskristi toliau, ilgiau išsilaikydamas ore. Svarbi yra paviršiaus forma, sparno plotas, jo svoris.

pamoka_nr_1_sparno_profilis

Pamokų laikas nesikeičia – antradieniais, ketvirtadieniais. Sėkmės.

Nuoroda į kitą pamoką: pamoka_nr_2 Svarbiausios lėktuvo dalys ir sistemos 150x150 - Pamoka Nr 1Lektuvo posvyrio valdymas eleronais 150x150 - Pamoka Nr 1Lektuvo kilis 150x150 - Pamoka Nr 1

Nuoroda į kitą pamoką: pamoka_nr_3 sparnu forma 150x150 - Pamoka Nr 1V forma 150x150 - Pamoka Nr 1keistenybes 150x150 - Pamoka Nr 1

Tris dienas skirsime sparno konstrukcijos elementams. pamoka_nr_4 Lonzeronu tipai5 150x150 - Pamoka Nr 1Lonzeronu tipai3 150x150 - Pamoka Nr 1Lonzeronu tipai4 150x150 - Pamoka Nr 1

Porą pamokų skirsime papildomoms pamokoms apie aerodinamines plokštumas.

pamoka_nr_5 zemes ekrano itaka 150x150 - Pamoka Nr 1 WingLet 150x150 - Pamoka Nr 1

Bus nuoroda į pamoką, Nr6 važiuoklė.

Tiems, kas nori “rimčiau”:

“Orlaivių konstrukcijų mechanika”Orlaiviu konstrukciju mechanika1 150x150 - Pamoka Nr 1   Orlaiviu konstrukciju mechanika2 150x150 - Pamoka Nr 1   Orlaiviu konstrukciju mechanika3 150x150 - Pamoka Nr 1

Šioje knygoje jau reikės vadovo pagalbos.

Sėkmės,

pagarbiai,

mokytojas Lauras Balsevičius

info@vejofabrikas.lt

info@statistika.lt